• Register
Description

This is a map i made hope you like it i work hard on it so plz don't hate it's my first one. HOPE YOU LIKE!!! BYE!!!!!!!!

Preview
ORYEN DUCK Statue Map
Comments
wezley
wezley

LOL awesome!

Reply Good karma Bad karma+1 vote
ZombieKiller64
ZombieKiller64

kool

Reply Good karma Bad karma+1 vote
zekeSPN Author
zekeSPN

thx i'm making more bigger kooler ones

Reply Good karma+1 vote
orkenuu
orkenuu

wow on the psp

Reply Good karma Bad karma+1 vote
zekeSPN Author
zekeSPN

yep just make a huge tower

Reply Good karma+1 vote
zekeSPN Author
zekeSPN

uploadin it now

Reply Good karma+1 vote
HUNTERLOL
HUNTERLOL

What's i there ? More ducks ?

Reply Good karma Bad karma+1 vote
zekeSPN Author
zekeSPN

no i did'nt upload it yet still editing by the way the map i'm ulploadin is gonna be a huge tower

Reply Good karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.