• Register

This member has provided no bio about themself...

Comment History  (0 - 30 of 141)
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ EVA V1.0 DECODING COMPLETE

We tried to keep them as close as possible to the original ones ;)

Reply Good karma+2 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Reward Crates

1

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Tiberian Dawn

Progress has been slow but we are still here ;)

Reply Good karma+5 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Soviet Appocalypse Tank

A bit too much noise and gringe going on the texture, i mean it just came out of the warfactory why would it be so dammaged already and a bit way too many bolts on it if you can fix it up a bit it would be much better, just take a look at the rhino tank you guys did and you will see what i'm talking about but other then that it's looking not bad.

Reply Good karma+4 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Turret Modelling tutorial!

Try using snaps, never use boolean for "game" oriented models, always center your objects to the middle hence use snaps, oh btw don't use that mirroring tool on the top bar, its very bad in max basically its scaling your object in a negative value which means your normals are flipped and your axies are f*cked; you can use the mirror tool in the modifier list or the symmetry one.

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ United Coalition: Warthog

it looks ok, what really sucks is that you guys loose the awesomeness with the textures you make that the concept art has in the first place.

Reply Good karma+2 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ WIP B-17F Memphis Belle

Looking good there Lazy :)

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Marine Drill Instructor Walk Cycle

Looks pretty cool the hands pop tho :P

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Tiberian Dawn

We haven't even got to the effects yet we are still working on everything else atm. Effects will be part of the last things that we will be doing.

Reply Good karma+3 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ "Black Industry"

This track is actually very good, I can't stop listing to it lol

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Tiberian Dawn

I can actually post them up if you want the fully housecolored units

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Aro

lol why does being busy turn you into bad? :P

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ September Update

I know that it's WIP i can read, you don't have to state it another two times i have no idea were you got the idea that i was stating that they were final models, its just when someone says "Optimisation + Interior Cockpit: Bernhard Raml" it gives me the impression that that is more or less on how the final model without textures will look which is why i stated that before. Anyway i don't want to start a war with you or anything was just stating my opinion that's all; good luck with your mod and hopefully we will be seeing some "finalized" and completely finished models/textures.

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ September Update

Sorry i posted under you, this wasn't directed at you

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ September Update

Models look OK, however in my opinion they aren't up to Crysis standards you could have pushed them much more; they look too simple, something that older engines in older games could use, if i were you i would put much more details into them plus watch your smoothing groups some look really horrible. Ingame shot looks promising though, keep it up.

Reply Good karma0 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Aro

LoL i can't man too busy with school and already working on several other projects atm

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Ren vs. Ren-X

lol Renegades HUD is such crap... I love the new HUD guys nice job :)

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ M1 Garand textured

Hmm the image is so small i can't really give you any feedback or even comment on it, i mean why render or re-size it to so small when you cant even see what you intended to show. Anyway i see some bad seems better fix your UVW map.

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Water Bottle W.I.P

You cant model objects like that, just by sticking a sphere into a cylinder is the worst way you can model a water bottle :/

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ My Desk

The basic scanline renderer in 3ds max, i just rendered out also as separate layers that i composed in photoshop: z depth + specular + reflective map + One clay render that i used as a ambient occlusion.

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Spot the Differences

Found the 5 on this one too, that one detail took me a while to find lol

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Spot the Differences

Found 5 on this one too

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Spot the Differences

I found the 5 on this one :)

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Wacom Pen

Lol yeah i know there isn't much to comment really but like i said i got really bored :P

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Far Crysis Demo gameplay walkthrough

Its really nice but the voices are horrible :P

Reply Good karma0 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Blitzkrieg II - The countdown begins (semi public beta)

Looking good guys, love the massive tank combats

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Underwater FX

Looks really nice guys :)

Reply Good karma+2 votes
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ 3D Model Of the Freighter Submarine by LTX

Rofl its not Crysis either

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ JuneUpdate

The menu is pretty cool, however the animations as stated previously are quite bad TBH everything just looks so stiff anyway i also wanted to mention that i don't really like the maps its well done and all but i find everything is too crowded on screen, you have way too many things going on at once, its nice to have details but when you have too much stuff going on its too much for the eye especially when the trees and grass are animated as well anyway that's just my point of view.

Reply Good karma+1 vote
Soviet_Deso
Soviet_Deso @ Abalance Artillary Cannon

LoL it took you hours to do the threads??? rofl

You could of made them in literally in 2 mins...

The design looks nice though

Reply Good karma+2 votes
Level
Avatar
Avatar
Last Online
Country
Canada 🇨🇦
Gender
Male
Friends
Become friends
Member watch
Follow
Comment Statistics
Posts
141
Per day
0.0
Mentions
0
Members
10
Mods
37
Articles
34
Media
67