• Register

I am Currently not working on a game and am ready to start working on one.... If you want me to help you in making a game message me or leave a comment on my Moddb.com Page =P

  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
  • View media
Report RSS Katana Sword Render (view original)
Katana Sword Render
embed
share
view previous next
Share Image
Share on Facebook Tweet Email a friend
Embed Image
Comments
TevenxD Author
TevenxD

Got a Comment??? oh and the thing on the top is not finished yet... (what is it called?? Case???)

Reply Good karma+1 vote
hopper567
hopper567

Lol idk wha its called. i was thinkin g of making a bleach game before i started this like an rpg but its not a well enough known thing to attract alot of ppl.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
TevenxD Author
TevenxD

i dont know u might be suprised. ive always wanted to make a Rpg. Something with kinda a Kingdom Hearts battle system and a Alan Wake story line kinda thing.

Reply Good karma+1 vote
hopper567
hopper567

Nevar tried alan wake but u know i love some kh lol.

Reply Good karma Bad karma+1 vote
TevenxD Author
TevenxD

lol yeah their both good

Reply Good karma+1 vote
Post a comment
Sign in or join with:

Only registered members can share their thoughts. So come on! Join the community today (totally free - or sign in with your social account on the right) and join in the conversation.

Description

You know im working on Black Ops. Zombies Portable but ive also been thinking about a good RPG game i could make to. Im not gonna to tell much about it yet but this would defiently be one of the weapons in the game. :P

Details
Date
By
TevenxD
Size
800×600
Options
URL
Embed
Embed Thumb
Share
Feed
RSS
Report
Report